suomeksi
in English

Marketing English (KMS002), 3 op

Perustiedot

Kurssin nimi:Marketing English
Winhakoodi:KMS002
Kurren lyhenne:
Opintopisteet:3
Opintojakson taso:Ammattiopinnot
Toteutusvuosi:3.vsk
Jakso:Ei määritelty
Lukuvuosi:0607
Opetuskieli:English
Opettaja:
Lopullinen arviointi:Arvosteluasteikolla (0-5)

Kuvaukset

Esitietovaatimukset

1 and 2 year compulsory courses

Sisältö (ydinaines ja -osaaminen)

This course will concentrate on developing your existing knowledge of English and business functions in marketing.

Sisältö (täydentävä ja erityisosaaminen)

Essence of Marketing, Business Customers, Experience Economy, Design Management, Branding, Promotion, Pricing, Distribution.

Tiedolliset oppimistulokset (ydinaines ja -osaaminen)

The aim of the course is to acquire and consolidate specialist language skills within your chosen business option. In addition, on completion of the course you will have improved your command of vocabulary, professional terms and language commonly used in business and be equipped to assess and analyse specialist material.

Taidolliset oppimistulokset (ydinaines ja -osaaminen)

By the end of the course the students will have developed their command of English for marketing purposes.

Kirjallisuus ja muu materiaali

Hannukainen et al. 2004. Big Deal - The Language of International Business. Helsinki. Edita Publishing Oy.

Opetusmenetelmät

Active course work, oral and written language tasks, individual, pari and group work.

Opiskelijan kuormittavuus

Itsenäinen työskentely ja kirjallisuuteen tutustuminen - 5
Suullinen esitys - 3
Oppimistehtävät / harjoitustyöt - 14
Harjoitustehtävät tai projekti - 35
Projektit - 3

Arvioinnin perusteet

Course work 40%, presentation 30%, written assignment 30%.

Koulutusohjelmakohtaiset kompetenssit

Viestintä- ja vuorovaikutusosaaminen (KL)

login