Marketing English (KMS002), 3 op
Perustiedot
Kurssin nimi: | Marketing English |
Winhakoodi: | KMS002 |
Kurren lyhenne: | |
Opintopisteet: | 3 |
Opintojakson taso: | Ammattiopinnot |
Toteutusvuosi: | 3.vsk |
Jakso: | Kevätlukukausi, Syyslukukausi, 2.jakso, 3.jakso |
Lukuvuosi: | 0708 |
Opetuskieli: | English |
Opettaja: | |
Lopullinen arviointi: | Arvosteluasteikolla (0-5) |
Kuvaukset
Esitietovaatimukset
1 and 2 year compulsory courses
Sisältö (ydinaines ja -osaaminen)
This course will concentrate on developing your existing knowledge of English and business functions in marketing.
Sisältö (täydentävä ja erityisosaaminen)
Essence of Marketing, Business Customers, Experience Economy, Design Management, Branding, Promotion, Pricing, Distribution.
Tiedolliset oppimistulokset (ydinaines ja -osaaminen)
The aim of the course is to acquire and consolidate specialist language skills within your chosen business option. In addition, on completion of the course you will have improved your command of vocabulary, professional terms and language commonly used in business and be equipped to assess and analyse specialist material.
Taidolliset oppimistulokset (ydinaines ja -osaaminen)
By the end of the course the students will have developed their command of English for marketing purposes.
Kirjallisuus ja muu materiaali
Hannukainen et al. 2004. Big Deal - The Language of International Business. Helsinki. Edita Publishing Oy.
Opetusmenetelmät
Active course work, oral and written language tasks, individual, pari and group work.
Opiskelijan kuormittavuus
Itsenäinen työskentely ja kirjallisuuteen tutustuminen - 5
Suullinen esitys - 3
Oppimistehtävät / harjoitustyöt - 14
Harjoitustehtävät tai projekti - 35
Projektit - 3
Arvioinnin perusteet
Course work 40%, presentation 30%, written assignment 30%.
Koulutusohjelmakohtaiset kompetenssit
Viestintä- ja vuorovaikutusosaaminen (KL)