suomeksi
in English

Brandistrategiat (KEV002), 4 op

Perustiedot

Kurssin nimi:Brandistrategiat
Winhakoodi:KEV002
Kurren lyhenne:
Opintopisteet:4
Opintojakson taso:Vapaasti valittavat opinnot
Toteutusvuosi:Ei määritelty
Jakso:Ei määritelty
Lukuvuosi:0708
Opetuskieli:Suomi
Opettaja:
Lopullinen arviointi:Arvosteluasteikolla (0-5)

Kuvaukset

Esitietovaatimukset

KE0118 Markkinoinnin perusteet

Sisältö (ydinaines ja -osaaminen)

Sisältö (täydentävä ja erityisosaaminen)

Tiedolliset oppimistulokset (ydinaines ja -osaaminen)

Opiskelija perehtyy brandin käsitteeseen, arvon määrittämiseen, brandi-identiteettiin ja vaihtoehtoisiin brandistrategioihin. Tavoitteena on erityisesti kulutus-, palvelu- ja business-tobusiness -brandien luomiseen ja ylläpitämiseen liittyvien menettelytapojen ja keinojen tunteminen.

Taidolliset oppimistulokset (ydinaines ja -osaaminen)

Kirjallisuus ja muu materiaali

Aaker David - Joachimsthaler Eric: Brandien johtaminen. WSOY, Porvoo 2000.
Pringle Hamish - Thompson Marjorie: Brand Spirit. How Cause Related Marketing Builds Brands. John Wiley & Sons, Great Britain 1999.
Frank Delano: The OmniPowerful Branding, American Management Association, USA 1999
Dearlove Des-Crainer Stuart: The Ultimate Business Brands. Insights from the World's 50 Greatest Brands. Capstone Publishing Limited, USA 1999.
Artikkeleita ja ajankohtaismateriaaleja luennoitsijan osoituksen mukaan.

Opetusmenetelmät

Luennot, referaatit sekä pienryhmissä tehtävä yrityksen tai muun yhteisön brandia kuvaava raportti.

Opiskelijan kuormittavuus

Arvioinnin perusteet

Koulutusohjelmakohtaiset kompetenssit

login