Asian Marketing (KFV018), 6 op
Perustiedot
Kurssin nimi: | Asian Marketing |
Winhakoodi: | KFV018 |
Kurren lyhenne: | |
Opintopisteet: | 6 |
Opintojakson taso: | Vapaasti valittavat opinnot |
Toteutusvuosi: | Ei määritelty |
Jakso: | Ei määritelty |
Lukuvuosi: | 0607 |
Opetuskieli: | English |
Opettaja: | |
Lopullinen arviointi: | Arvosteluasteikolla (0-5) |
Kuvaukset
Esitietovaatimukset
Sisältö (ydinaines ja -osaaminen)
Understanding Asian marketing concept and modes equips you with skills for traditional export activities as well as for licensing, partnerships, strategic alliances, joint venture operations and technology transfer.
Sisältö (täydentävä ja erityisosaaminen)
Tiedolliset oppimistulokset (ydinaines ja -osaaminen)
The course introduces the students to the specific of characteristics of marketing analysis, planning, implementation and control in selected Asia-Pacific countries and regions. The course focuses on marketing consumer goods, business-to-business products and services for Asia-Pacific Region.
Taidolliset oppimistulokset (ydinaines ja -osaaminen)
Kirjallisuus ja muu materiaali
Three textbooks on Asian Marketing, specified and given by the lecturer.
Opetusmenetelmät
The course will be arranged on a distance learning basis. Each student will decide his/her own, individual schedule after discussing with Mr. Jukka Lahtinen, Senior Marketing Lecturer.
The course will be organized according to a nonstop principle, which means that the students can start and finish the course whenever they want.
Opiskelijan kuormittavuus
Arvioinnin perusteet
To pass the module the student must achieve a minimum of 45 from 100 for the project work.