Anatomia ja hahmojen mallintaminen (MUGV1046), 12 op
Perustiedot
Kurssin nimi: | Anatomia ja hahmojen mallintaminen |
Winhakoodi: | MUGV1046 |
Kurren lyhenne: | |
Opintopisteet: | 12 |
Opintojakson taso: | Ammattiopinnot |
Toteutusvuosi: | 2.vsk |
Jakso: | Syyslukukausi |
Lukuvuosi: | |
Opetuskieli: | Suomi |
Opettaja: | Jaro Lehtonen |
Lopullinen arviointi: | Arvosteluasteikolla (0-5) |
Kuvaukset
Esitietovaatimukset
Geometrinen mallintaminen II, Visualisointi II
Sisältö (ydinaines ja -osaaminen)
Orgaanisten, animaatiota varten rakennettujen hahmojen suunnittelu, mallinnus ja teksturointi 3ds max -ohjelmalla.
Sisältö (täydentävä ja erityisosaaminen)
Tiedolliset oppimistulokset (ydinaines ja -osaaminen)
Opiskelija tuntee anatomian perusteet sekä hallitsee hahmojen 3D-mallinnuksen tärkeimmät työtavat.
Taidolliset oppimistulokset (ydinaines ja -osaaminen)
Opiskelija osaa rakentaa animaatiossa toimivan orgaanisen 3D-hahmomallin.
Kirjallisuus ja muu materiaali
Opetusmenetelmät
Luennot ja ohjatut harjoitustyöt.
Opiskelijan kuormittavuus
Arvioinnin perusteet
Harjoitustyöt.