suomeksi
in English

Anatomia ja hahmojen mallintaminen (MUGV1046), 12 op

Perustiedot

Kurssin nimi:Anatomia ja hahmojen mallintaminen
Winhakoodi:MUGV1046
Kurren lyhenne:
Opintopisteet:12
Opintojakson taso:Ammattiopinnot
Toteutusvuosi:2.vsk
Jakso:Syyslukukausi
Lukuvuosi:
Opetuskieli:Suomi
Opettaja:Jaro Lehtonen
Lopullinen arviointi:Arvosteluasteikolla (0-5)

Kuvaukset

Esitietovaatimukset

Geometrinen mallintaminen II, Visualisointi II

Sisältö (ydinaines ja -osaaminen)

Orgaanisten, animaatiota varten rakennettujen hahmojen suunnittelu, mallinnus ja teksturointi 3ds max -ohjelmalla.

Sisältö (täydentävä ja erityisosaaminen)

Tiedolliset oppimistulokset (ydinaines ja -osaaminen)

Opiskelija tuntee anatomian perusteet sekä hallitsee hahmojen 3D-mallinnuksen tärkeimmät työtavat.

Taidolliset oppimistulokset (ydinaines ja -osaaminen)

Opiskelija osaa rakentaa animaatiossa toimivan orgaanisen 3D-hahmomallin.

Kirjallisuus ja muu materiaali

Opetusmenetelmät

Luennot ja ohjatut harjoitustyöt.

Opiskelijan kuormittavuus

Arvioinnin perusteet

Harjoitustyöt.

Koulutusohjelmakohtaiset kompetenssit

login