Hahmojen mallintaminen ja riggaus (MUGV356), 12 op
Perustiedot
Kurssin nimi: | Hahmojen mallintaminen ja riggaus |
Winhakoodi: | MUGV356 |
Kurren lyhenne: | |
Opintopisteet: | 12 |
Opintojakson taso: | Ammattiopinnot |
Toteutusvuosi: | 2.vsk |
Jakso: | Ei määritelty |
Lukuvuosi: | 0809 |
Opetuskieli: | Suomi |
Opettaja: | Jaro Lehtonen |
Lopullinen arviointi: | Arvosteluasteikolla (0-5) |
Kuvaukset
Esitietovaatimukset
3D-grafiikan perusteet
Sisältö (ydinaines ja -osaaminen)
3D-hahmojen mallintaminen ja riggaaminen.
Hierarkioiden ja kontrolliobjektien käyttö.
Sisältö (täydentävä ja erityisosaaminen)
3D-hahmojen kontrollointitekniikat.
Lausekkeiden ja scriptien perusteet.
Tiedolliset oppimistulokset (ydinaines ja -osaaminen)
Hahmomallinnuksen ja riggauksen perusteiden ymmärtäminen.
Taidolliset oppimistulokset (ydinaines ja -osaaminen)
Kyky rakentaa 3D-hahmoja ja niiden kontrollointijärjestelmiä.
Kirjallisuus ja muu materiaali
Opetusmenetelmät
Luennot ja ohjatut harjoitustyöt.
Opiskelijan kuormittavuus
Arvioinnin perusteet
Harjoitustyöt.
Koulutusohjelmakohtaiset kompetenssit
Kuvalla viestimisen taito
Tuotantotekniikoiden hallitseminen
Tiedonhankinnan valmiudet ja uuden tiedon seuraaminen ja soveltaminen (T)