suomeksi
in English

Hahmojen mallintaminen ja riggaus (MUGV356), 12 op

Perustiedot

Kurssin nimi:Hahmojen mallintaminen ja riggaus
Winhakoodi:MUGV356
Kurren lyhenne:
Opintopisteet:12
Opintojakson taso:Ammattiopinnot
Toteutusvuosi:2.vsk
Jakso:Ei määritelty
Lukuvuosi:0809
Opetuskieli:Suomi
Opettaja:Jaro Lehtonen
Lopullinen arviointi:Arvosteluasteikolla (0-5)

Kuvaukset

Esitietovaatimukset

3D-grafiikan perusteet

Sisältö (ydinaines ja -osaaminen)

3D-hahmojen mallintaminen ja riggaaminen.
Hierarkioiden ja kontrolliobjektien käyttö.

Sisältö (täydentävä ja erityisosaaminen)

3D-hahmojen kontrollointitekniikat.
Lausekkeiden ja scriptien perusteet.

Tiedolliset oppimistulokset (ydinaines ja -osaaminen)

Hahmomallinnuksen ja riggauksen perusteiden ymmärtäminen.

Taidolliset oppimistulokset (ydinaines ja -osaaminen)

Kyky rakentaa 3D-hahmoja ja niiden kontrollointijärjestelmiä.

Kirjallisuus ja muu materiaali

Opetusmenetelmät

Luennot ja ohjatut harjoitustyöt.

Opiskelijan kuormittavuus

Arvioinnin perusteet

Harjoitustyöt.

Koulutusohjelmakohtaiset kompetenssit

Kuvalla viestimisen taito
Tuotantotekniikoiden hallitseminen
Tiedonhankinnan valmiudet ja uuden tiedon seuraaminen ja soveltaminen (T)

login