Marketing Management (LES008), 3 op
Perustiedot
Kurssin nimi: | Marketing Management |
Winhakoodi: | LES008 |
Kurren lyhenne: | |
Opintopisteet: | 3 |
Opintojakson taso: | Ammattiopinnot |
Toteutusvuosi: | 3.vsk |
Jakso: | Ei määritelty |
Lukuvuosi: | 0708 |
Opetuskieli: | Suomi |
Opettaja: | |
Lopullinen arviointi: | Arvosteluasteikolla (0-5) |
Kuvaukset
Esitietovaatimukset
Markkinoinnin, logistiikan ja rahoituksen perusteet
Sisältö (ydinaines ja -osaaminen)
Opintojaksolla käsitellään
- markkinoinnin johtamisen integrointi
- strategisten muutosten aiheuttamat vaikutukset kokonaisuuteen
- päätöksenteon vaikutus
- kokonaisvaltaisen markkinoinnin suunnittelu ja toteutus simuloidussa markkinatilanteessa
Sisältö (täydentävä ja erityisosaaminen)
Tiedolliset oppimistulokset (ydinaines ja -osaaminen)
Opiskelija ymmärtää markkinoinnin johtamisen integroituna kokonaisuutena markkinointisimulaationpelin avulla. Opiskelija osaa soveltaa markkinoinnin johtamisessa käytettäviä päätöksenteon apuvälineitä ja analysoida markkinointistrategian muutoksista aiheutuvia vaikutuksia. Opiskelija osaa raportoida ja perustella kirjallisesti sekä suullisesti simuloidussa markkinatilanteessa tehdyt ratkaisut ja suunnitelmat.
Taidolliset oppimistulokset (ydinaines ja -osaaminen)
Opiskelija harjaantuu ryhmätyötaidoissa, ongelman ratkaisutaidoissa, kriittisen ajattelun taidoissa, tietotekniikkataidoissa, tiedonhankintataidoissa sekä yrityksen markkinointiympäristön tuntemuksessa.