suomeksi
in English

Marketing Management (LES008), 3 op

Perustiedot

Kurssin nimi:Marketing Management
Winhakoodi:LES008
Kurren lyhenne:
Opintopisteet:3
Opintojakson taso:Ammattiopinnot
Toteutusvuosi:3.vsk
Jakso:Ei määritelty
Lukuvuosi:0708
Opetuskieli:Suomi
Opettaja:
Lopullinen arviointi:Arvosteluasteikolla (0-5)

Kuvaukset

Esitietovaatimukset

Markkinoinnin, logistiikan ja rahoituksen perusteet

Sisältö (ydinaines ja -osaaminen)

Opintojaksolla käsitellään
- markkinoinnin johtamisen integrointi
- strategisten muutosten aiheuttamat vaikutukset kokonaisuuteen
- päätöksenteon vaikutus
- kokonaisvaltaisen markkinoinnin suunnittelu ja toteutus simuloidussa markkinatilanteessa

Sisältö (täydentävä ja erityisosaaminen)

Tiedolliset oppimistulokset (ydinaines ja -osaaminen)

Opiskelija ymmärtää markkinoinnin johtamisen integroituna kokonaisuutena markkinointisimulaationpelin avulla. Opiskelija osaa soveltaa markkinoinnin johtamisessa käytettäviä päätöksenteon apuvälineitä ja analysoida markkinointistrategian muutoksista aiheutuvia vaikutuksia. Opiskelija osaa raportoida ja perustella kirjallisesti sekä suullisesti simuloidussa markkinatilanteessa tehdyt ratkaisut ja suunnitelmat.

Taidolliset oppimistulokset (ydinaines ja -osaaminen)

Opiskelija harjaantuu ryhmätyötaidoissa, ongelman ratkaisutaidoissa, kriittisen ajattelun taidoissa, tietotekniikkataidoissa, tiedonhankintataidoissa sekä yrityksen markkinointiympäristön tuntemuksessa.

Kirjallisuus ja muu materiaali

Opetusmenetelmät

Opiskelijan kuormittavuus

Arvioinnin perusteet

Koulutusohjelmakohtaiset kompetenssit

login