Business analysis in English (BUAN), 3 op
Perustiedot
Kurssin nimi: | Business analysis in English |
Winhakoodi: | BUAN |
Kurren lyhenne: | |
Opintopisteet: | 3 |
Opintojakson taso: | Ammattiopinnot |
Toteutusvuosi: | 2.vsk |
Jakso: | Ei määritelty |
Lukuvuosi: | 0708 |
Opetuskieli: | English |
Opettaja: | |
Lopullinen arviointi: | Arvosteluasteikolla (0-5) |
Kuvaukset
Esitietovaatimukset
! and 2 year studies
Sisältö (ydinaines ja -osaaminen)
This course will concentrate on developing your existing knowledge of business English in business marketing and market analysis.
Sisältö (täydentävä ja erityisosaaminen)
Essence of Marketing, Business Customers, Experience Economy, Design Management, Branding, Promotion, Pricingg, Logistics.
Tiedolliset oppimistulokset (ydinaines ja -osaaminen)
The aim of the course is to acquire and consolidate specialist language skills within your chosen business option. In addition, on completion of the course you will have improved your command of vocabulary, professional terms and language commonly used in business and be equipped to assess and analyse specialist material.
Taidolliset oppimistulokset (ydinaines ja -osaaminen)
By the end of the course the students will have developed their comand of English for marketing purposes.
Kirjallisuus ja muu materiaali
Hannukainen, et al. 2004. Big Deal - The Language of International Business. Helsinki. Edita Publishing Oy.
Opetusmenetelmät
Active course work, oral and written language tasks, individual pair an group work.
Opiskelijan kuormittavuus
Arvioinnin perusteet
Course work 60%, written assignment 40%.
Koulutusohjelmakohtaiset kompetenssit
Kansainväliset valmiudet (T)
kieli- ja vuorovaikutustaidot (T)